marți, 25 mai 2010

Concursul "Nicolae Labis"

Luni am fost la Turnu Severin la festivitatea de premiere a concursului de limba si literatura romana "Nicolae Labis" impreuna cu Ana, Bianca si Diana si evident doamna profesoara de romana Geanina Oprea.
Festivitatea de premiere a fost...interesanta, complet diferita de toate celelalte festivitati. S-a desfasurat intr-o biblioteca a teatrului din Severin. La premiere ne-a onorat cu prezenta sora lui Nicolae Labis, doamna Margareta Labis care ne-a si vorbit despre viata fratelui ei si a recitat celebra opera "Moartea caprioarei". Premiera a durat destul de mult, multe discursuri pe teme literare, pareri, impresii etc. Intr-un final a venit si momentul impartirii premiilor. Eu am obtinut premiul III la poezie. Si culmea....,asta pentru a evidentia subiectivismul concursurilor de creatie, cu aceleasi poezii am obtinut premiul I la concursul cu participare internationala "Generatia celui de-al 3-lea val".
Dupa ce ne-am luat si premiile am plecat intr-o croaziera pe Dunare. Intai am mers la Orsova de unde am luat vaporasul cu care ne-am plimbat. A fost pentru a doua oara cand m-am plimbat pe Dunare, prima oara fiind anul trecut la Calarasi, la olimpiada nationala de ed. tehnologica. Oricum a fost superb! Am luat si masa acolo. Plimbarea a fost lunga dar foarte placuta. Dupa asta am plecat spre casa dar am facut si un mic popas in Tg. Jiu. Iata si cateva poze:D























Niciun comentariu: