vineri, 9 septembrie 2011

Mare

Desi nu m-as fi asteptat dar am reusit sa merg la mare si anul acesta. Si a fost superb! Chiar m-am distrat si mi-am facut cam toate poftele :)). Ba nu! Nu am prins nici macar un rasarit! Asta nu s-a intamplat in rest le-am avut pe toate. Vreme frumoasa, perfecta chiar, cazarea la fel, Aqua Magic (sunt geniale toboganele alea vai ce m-as da acum intr-unul sau mai bine zise in toate...sa le luam iar la rand cum am facut vara asta)si practic asta am facut de ziua mea sau aproape...ziua mea a fost pe 8 si noi am mers in parc pe 9 dar tot aia, anyway foarte frumos, parc de distractie mai exact free-fall tower!!!! GENIAL!! E imposibil de descris senzatia pe care o ai atunci cand ajungi in varf si pici pur si simplu. Nici nu mai esti asezat pe scaun...stai in aer efectiv si ai impresia ca pici de tot, ca nu te mai tine nimic si cazi in gol. Si e totul atat de rapid si de tulburator incat nici nu apuci bine sa realizezi ce se intampla. A fost perfect:D..bine poate e prea mult spus dar a fost in imediata apropiere a perfectiunii.






















Niciun comentariu: