miercuri, 12 ianuarie 2011

Training Calimanesti

Postarea asta trebuia facuta cu muuult timp in urma:)) . Dar abia acum 2 zile am facut rost de poze. Anul trecut prin octombrie-noiembre nu mai retin exact am plecat,ca membru al Consiliului Scolar al Elevilor intr-o minitabara la Caciulata. Nici nu stiam despre ce e vorba la inceput. Ce o sa facem, care e tema, ce ni se prezinta si asa mai departe. Dar m-am adaptat pe parcurs:P. Trebuie sa recunosc ca la inceput am fost foarte dezamagita din cauza ca nu era deloc asa cum ma asteptasem. Dar apoi am inceput sa ne cunoastem si a fost mai bine. Am avut si o mica excursie pe la manastirile din zona si nu numai. Alexandru Parantuca ne-a tinut un training care a fost destul de ok(problema a fost ca nu toata lumea era interesata). Ne-am impartit in grupe, cate doi din fiecare judet si a trebuit sa realizam o prezentare a Centrului de Tineret IDEAL. Fiecare a avut ideile lui, eu insa cred ca grupa noastra a fost cea mai buna:D. Mda.....subiectivism la greu s-ar zice...dar nu e asa. Noi ne-am prezentat ideile sub forma unui Power Point uman. A iesit chiar bine, si spre deosebire de altii am respectat si timpul. In rest distractie, multa distractie, muzica, dans si asa mai departe. Am facut si un foc imens de tabara si am cantat, fiecare dupa posibilitatile vocale evident:)) . Oricum a fost o experienta geniala
















Niciun comentariu: