miercuri, 15 iunie 2011

Tabara LEO

In primul rand o mica introducere! Am terminat si cu tezele si cu notele per total gata cu anul scolar, gata cu clasa a 10-a. Asa ca acum voi avea mai mult timp (zic eu) sa ma ocup si de scumpul meu blog care e cam in paragina as putea spune. Si layout-ul e cu spring si noi acum suntem in SUMMER toata ziua...eh..o sa-l schimb eu si pe el. Asa, ca sa va pun la curent cu ultimele noutati, concursuri, plimbari etc. o sa incep cu mini-tabara LEO de la Olanesti. Asta a fost acum....ei bine acum mult timp dar nu am vorbit deloc despre asta asa ca ar fi cazul. Am fost la Olanesti pentru 3 zile impreuna cu toti, sau aproape toti, membrii LEO. Scopul a fost sa ne cunoastem mai bine, sa facem si niste traininguri (partea asta a cam lasat de dorit) si sa mai iesim putin din cotidian, sa ne distram! A fost destul de frumos, poze nu am prea multe dar iata-le pe cele pe care le am:
NUUU! Inainte de poze am uitat de TREASURE HUNTING!! A fost genial!! Pacat de vreme! Vreme groaznica: frig si ploaie si iar frig si ploaie dar neluand asta in considerare treasure hunting-ul a fosr superb! Am avut o lista cu vreo 10 intrebari legate de Olanesti si noi a trebuit sa ne plimbam prin oras si sa aflam raspunsurile. Si sa nu uitam de ghicitoare! Trebuia sa facem o poza cu toate anotimpurile! Obiectul care trebuia pozat fiind practic un foisor care avea desenat de copii pe margini imagini cu fiecare anotimp. Asta a fost chiar amuzant. Ne plimbam toate echipele pe langa foisorul ala si faceam poze pe ascuns toti sperand ca ceilalti nu-si dau seama de raspuns. Penibil dar chiar ne-am distrat :d.







Niciun comentariu: