vineri, 9 septembrie 2011

Brasov - Scoala viitorului!

Ca rasplata a muncii noastre pe parcursul anului scolar trecut am fost timp de o saptamana intr-o tabara in cadrul proiectului "Scoala viitorului - impreuna pentru o societate bazata pe cunoastere". Clar nu se compara cu cea din Austria dar si asta a fost frumoasa in felul ei si a avut genialitatea ei. Am avut parte de altfel de distractie cu siguranta si alte activitati:

-am avut zilnic 3 ore de pregatire care au fost jalnice cel putin pentru mine la chimie...nu era niciun profesor de liceu asa ca noi(3 fete doar) lucram singure sau ma rog asa se presupunea. Am descoperit cu dezamagire ca am uitat TOT!!!! Nu-mi mai amintesc cele mai banale lucruri spre rusinea mea, dar nu e asa mare tragedie intrucat anul asta am renuntat la chimie.

-am avut niste conditii impecabile!! Ca sa nu mai spun ca eu Cosmina, Cosmina (da sunt doua :)) ), Ema si Elis am stat la apartament! :D singura mea problema a fost carnea de vita si supa de vita! carnea mai mergea dar supa aia era groaznica am urat-o!! In rest mancare foarte buna

-am calarit!! For the first time!! Si in tabara asta ca si in Austria au fost multe "first-time experiences" si calaritul a fost una din ele...echitatie ca suna mai frumos sau mai bine CONOTATIE :))) (citat din Adi)

-am dormit atat de putin!!! Am avut multe nopti albe!

-am facut un ditamai foc de tabara pe care nici macar nu l-am prins de la inceput dar nu-i nimic. Oricum atmosfera de la focul de tabara a fost chiar frumoasa...probabil cea mai frumoasa de pana acum mai ales ca au fost si 2 copii care stiau sa cante la chitara si am cantat cu totii tot felul de melodii...mai mult sau mai putin...in functie de cat de bine stiai versurile.

-am socializat atat de putin:)) mai precis am socializat foarte mult cu anumite persoane in timp ce cu altele nu am schimbat nici macar 2 cuvinte. Ca sa nu mai spun ca abia daca am invatat 10 nume si toate astea fiindca majoritatea erau de gimnaziu si ma rog...am stat mai mult cu cei de liceu

-am invatat niste jocuri noi foarte dragute si la randul nostru (eu si cosminele mele) i-am invatat alte jocuri pe ei

-am invatat sa joc biliard!! Macar asa ma laud...mai am mult dar cel putin acum stiu cu ce se mananca si asta


-am jucat si tenis:D :)) Vai saraca Lizuca cati nervi si-o fi facut pe mine cand dadeam in continuu cu racheta pe langa minge :)) =)) Dar jur ca nu o vedeam!!:)) Bine ca intr-un final am reusit si eu sa lovesc mingea si nu aerul :))

-am fost la Paradisul Acvatic in Brasov!:X:X Nu se compara cu Mamaia....e mai mult asemanator cu ce a fost la Geoagiu Bai: sauna, jacuzzi, bazin. In plus erau 2 tobogane nu foarte periculoase...deloc chiar:)) doar cel albastru si asta fiindca te loveai la spate ingrozitor. Aveau si trambulina una chiar la 5.2 m dar nu am avut curaj sa sar si nici nu am tinut neaparat. Cu toate astea a fost superb!!! Chiar m-am distrat:D

-am vizitat Brasovul pe care il ADOR!!:x:x Orasele de tipul asta sunt geniale!! Imi plac la nebunie! Si Brasov intrece chiar si Sibiul! (cel putin atat cat am apucat sa vad eu din ele)

-am mancat cea mai buna inghetata!! ESTE GENIAL LOCUL ALA!! INCREDIBIL!! Mi se pare atat de tare ideea!! M-as intoarce in Brasov numai pentru inghetata aia si oricum o voi face..cu prima ocazia cand ajung in Brasov merg sa imi iau inghetata. Puteam sa imi pun eu ce sortimente vroiam si ce cantitate din fiecare sortiment!! How cool is that!! Si aveau de toate: nuca de coscos, vanilie, ciocolata, zmeura, fructe de padure, mere versi, pepene galben, banane, capsuni si multe altele...si erau asa colorate VAI!!! Sa nu pice saliva pe tastatura :)). Si dupa ce imi puneam inghetata o decoram :))=)). Era o masuta cu compartimente diferite pentri tot felul de prostii de pus pe deasupra inghetatei: alune, fulgi de ciocolata, cereale, jeluri in forma de ursuleti, bomboane, bomboane mici, bomboane mentolate, alune glazurate si multe multe. Aveau de toate acolo si puneai ce si cat vroiai tu. Si partea cea mai frumoasa era ca plateai la fel si inca foarte putin! In functie de ce pahar alegeai cel mic - 5 lei si cel mai mare 7 lei si puteai sa pui cat doreai pretul ramanea acelasi. Incredibila inghetata aia!

-am fost la Cascada Urlatoare care cu siguranta nu e ceva spectaculos de la distanta dar e chiar interesanta. Abia cand te apropii observi ca e apa peste tot pe stanca aia si era si un loc de unde pica apa si forma o perdea superba. Ala era cel mai frumos punct!

-am ras in prostie!!! Am avut si de ce...sau de cine :))=)) Oricum m-am distrat enorm!




















Niciun comentariu: