joi, 27 august 2009

Cuvant de inceput

Ei bine am sters toate postarile mele de pe acest blog, i-am schimbat numele si chiar si adresa si acum practic am luat-o de la "0". (De ce am facut asta? Pentru ca blogul fusese conceput cu 2 ani in urma si se "invechise":)). )

So...ma numesc Mocan Emilia Stefania (de aici si numele blogului: MES) si am 15 ani.
Sunt eleva la Colegiul National "Mircea cel Batran".

Fire zburdalnica, spirit artistic ce tanjeste dupa libertate de exprimare, nesecat rau al imaginatiei si creatiei constrans insa de ignoranta celor din jur...cam asa m-as descrie in cateva cuvinte. Pe langa asta as mai putea spune despre mine ca sunt o fire sociabila desi am foarte putini prieteni adevarati. Adevarul e ca in zilele noastre prietenii adevarati sunt ceva rar.
Imi place sa calatoresc sa vad cat mai multe lucruri, sa experimentez culturi noi. Visez sa ajung in America si bineinteles in Japonia, tara mea preferata. Ador cultura si limba japoneza.

Sunt o persoana independenta, cel putin eu asa ma consider, si cu capul pe umeri desi uneori gandul imi zboara aiurea la fanteziile mele asupra unei lumi perfecte lucru care, evident, nu exista. Dar orice om are dreptul sa viseze, nu? Urasc sa fac ceea ce nu-mi place si sa fac ceea ce mi se spune.Intotdeauna am considerat ca singurul meu stapan sunt eu si nimeni altcineva inafara de mine nu are dreptul sa-mi ingradeasca imaginatia, visele sau dorintele.

Cred ca am scris destule pentru moment:)).

Niciun comentariu: