miercuri, 6 ianuarie 2010

Incursiune in matematica

Incursiune in matematica


Functia universala:
a-o cartita care sapa sub luna
b-un fluture care face dus
c-o girafa aeriana
Si eu
Cea care incearca sa te gaseasca in cascada Niagara.
Te caut, unde esti ?
Vrei sa te joci cu mine de-a v-ati ascunselea ?
Bine atunci! Asa sa fie!
Te ascunzi dupa ipotenuza unui triunghi ?
Sau dupa a cincea latura a unui patrulater ?
Haide, da-mi macar un vector orientativ
Un segment de dreapta sau ceva…
De unde sa stiu unde sa te caut printre atatea necunoscute ?
Hei, sti ce ? Mi-am amintit un banc :
Ce-ar fi daca te-ai culca cu doua necunoscute si nu ai rezolva niciuna ?
Mda…haioasa chestie ce sa zic…
Dar vad ca esti paralel cu umorul,
Gandirea ta e fada
Ca un cerc in colturi
Te las,
Te parasesc !
Esti doar o axioma !
Eu vreau o teorema
Sa pot s-o demonstrez

Niciun comentariu: