duminică, 14 martie 2010

Primavara...te chem la mine!!

Mda...zilele astea am fost cam prost dispusa. In primul rand din cauza vremii. Era asa frumos acum cateva saptamani, deja trecusem la geaca mea subtire de primavara, afara soarele topise zapada complet si brusc totul s-a ruinat! A inceput sa ninga!

In martie!! Cum e posibil asa ceva?! Iarna asta s-a prostit atat de tare ori a baut prea mult? Cum sa-mi faca asa ceva? Urasc ninsoarea, urasc si ploaia, urasc frigul. Urasc sa mi se agate fulgii in par si pe haine. De ce crezi ca am stat de dimineata atata timp sa-mi aranjezi parul in oglinda? Ca sa vi tu si sa-ti arunci fulgii catre mine, sa-si bata joc de toata munca mea? Nu! Sau ai impresia ca imi plac hainele albe? Nu! Nu-mi plac! Se murdaresc foarte repede. Daca vroiam o haina alba ma duceam si-mi cumparam. Nu-mi amintesc sa-ti fi cerut ajutorul. Nu am nevoie de monstrii aia mici pe care tu ii numesti "fulgi" care sa se agate pe haina mea! Nu vreau sa vad zapada pe strada si pe trotuar! M-am saturat de atata alb in jurul meu. Nu-i vad rostul. Toate astea au farmec iarna, mai exact in luna decembrie si atat. Acum vreau sa fie cald. Sa-mi mangaie soarele fata! Sa-mi incante ochii culorile de primavara. Asta vreau! Sa vina primavara! Unde esti...?

Niciun comentariu: