marți, 11 mai 2010

Chimexpert 2010

A trecut ceva timp de cand m-am intors de la Satu Mare....dar abia acum mi-am permis luxul de a-mi asterne gandurile pe...as fi zis hartie dar nu merge..asa ca voi spune pe web:D.
A fost superb!! Ador Ardealul! Drumul a durat foarte mult (vreo 10 ore aprox).
Cum spuneam...ador Ardealul!! Ador stilul acela vechi, antic (si de demult:)) ), casele unite pana si ciorile au ceva aparte...atata timp cat nu fac nimic in capul meu:))=)).
Pe scurt am fost placut impresionata de tot. Cazarea a fost extraordinara...cele mai frumoase camere pe care le-am avut pana acum. Insa uriasa problema a fost lipsa prizelor in camere!! Asa ceva e incredibil! Oare pentru ei nu s-a inventat curentul electric? Pana la urma ne-am descurcat...exista totusi o priza in camera pedagogului. Vremea a fost superba!! Si inca un lucru superb a fost magazinul YAMAHA! Numai orgi, pianine si chitari. Ah...as fi stat acolo o zi intreaga. Bineinteles ca am si cantat putin...dar pianul ala suna tare prost. Oricum, tot a fost ceva. Pe scurt a fost cateva zile extrem de frumoase si ne-am intors si cu premii. Eu am obtinut premiul II...binisor pentru inceput. La anul sper ca va fi mult mai bine.

Iar acum e vremea pozelor:



























Un comentariu:

♫• ¢яιмє •♫ spunea...

Acea vaca cu ochelari este pur si simplu geniala.