luni, 31 mai 2010

Iz de vara


Ah....simt deja iz de vara. Doar la asta ma gandesc. Aud tropaitul pasilor rapizi cu care se apropie vara si odata cu ea si vacanta. Ce gust dulce are reintalnirea. Deja somnul meu s-a dat peste cap, mai ceva ca un acrobat de la circ chiar. Nu ca inainte ar fi fost ceva mai normal....dar oricum acum e grav...nu pot sa dorm deloc....uneori stau si cate 2-3 ore in pat incercand sa adorm dar evident degeaba! No chance for me. Vara asta!...nu ma iarta niciodata. Mereu ma pun in pat (dupa ce termin cu internetul...asa pe la o ora, zic eu, rezonabila:)) ), si incerc sa adorm. Ma foiesc incontinuu: nu-mi place perna cum e aranjata; o sucesc invers nu-mi place nici asa; o sucesc la loc; apoi incep sa ma gandesc la ale mele, la viata, la oamnei, la scoala, la tot. In mintea mea filozofez mai ceva ca Dostoievsky. Tot gandindu-ma asa la un lucru, imi vine in cap altul apoi altul si tot asa apoi imi dau seama ca de fapt, involuntar, imi tin mintea ocupata. Atunci incerc sa nu ma mai gandesc la nimic. Imi golesc mintea de toti si de toate si incerc sa adorm. Ce gluma! Nu pot!! Ma plictisesc daca nu ma gandesc la nimic. E pustiu in mintea mea. De fapt ma chinui si mai tare incercand sa nu ma gandesc la nimic si iar dau frau liber sirurilor de nume, intamplari, framantari, dileme, regrete, ganduri si tot pachetul. E clar..a venit VARA!!
Afara e atat de cald...si cand ma gandesc ca vor veni zilele alea in care imi voi dori sa dau si pielea jos de pe mine din cauza caldurii... . Cu toate astea ador vara!! E anotimpul meu preferat. E perioada aceea care iti trezeste tot felul de sentimente, care dezgroapa cele mai vechi amintiri, care te face sa visezi mult mai mult ca de obicei, sa te gandesti mai departe de cat ai indraznit pana acum.
Imi place vara cand ma trezesesc dimineata, fara sa vreau(desi nu am dormit decat 4-5 ore noaptea trecuta), si privesc soarele cum rasare, il admiri (chiar daca mie imi place mai mult apusul) si stau asa de nebuna pe balcon cu ochi atintiti la soare....si ma gandesc ce frumoasa-i viata!

Niciun comentariu: