duminică, 13 iunie 2010

Sfarsit de an scolar...

In sfarsit s-a terminat si anul! Adio clasa a 9-a! Nu-mi dau seama daca ma simt sau nu mai bine acum ca trec intr-a 10-a. Cert este ca ma simt mai mare desi voi face 16 ani abia in august. Si totusi...chiar sunt mai mare:D. Am terminat anul foarte bine: premiul I cu media 9.84 .
Si acum trebuie sa ma pregatesc pentru 3 luni de vacanta. Deja ma topesc....simt cum ma scurg de atata caldura. Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie in luna iulie.
Mi-am facut o lista cu lucruri pe care vreau sa le fac vara asta. Sunt curioasa cate vor fi bifate la sfarsit. Si ma intreb daca o sa fie o vacanta plictisitoare...sper din suflet ca nu. Nu vreau sa stau in casa toata ziua, cu ochii beliti in monitor, scriind cate o postare pe blog, conversand cu un necunoscut pe mess, ascultand o melodie pe Youtube. Vreau sa ma plimb, sa alerg, sa vad lumea, sa...ah..gata STOP! Curand voi intra in lumea fanteziei si a science-fiction-urilor. Tot ce sper este sa am o vacanta placuta, la sfarsitul careia sa NU spun: "Ce bine ca a inceput scoala!" .

P.S.: Nu am poze de data asta:. Am carat aparatul ala degeaba. Nu am apucat sa fac nici macar o poza.

Niciun comentariu: