sâmbătă, 26 iunie 2010

19 MOTIVE ptr care sa-ti iubesti mama

Nu este opera mea desi mi-as fi dorit sa fie. Am gasit asta pe blogul Rizbei si mi s-a parut genial asa ca am postat-o si eu. So all the rights reserved to Rizba

1. Mama m-a învăţat SĂ APRECIEZ O TREABĂ BINE FACUTĂ :
” - Daca vreţi să vă omorâţi între voi, mergeţi afară. De-abia am terminat de făcut curat ! ”

2. Mama m-a învăţat ce e RELIGIA :
” - Roagă-te sa iasă pata aia din covor ! ”

3. Mama m-a învăţat ce e LOGICA :
” - Pentru că aşa am zis eu, de-aia ! ”

4. Mama m-a învăţat MAI MULTĂ LOGICĂ :
” - Dacă cazi de pe hintă şi îţi rupi gâtul, nu te mai iau cu mine în oraş! ”

5. Mama m-a învăţat ce e IRONIA :
” - Plângi în continuare, şi o să-ţi dau eu motive pentru care să plângi !

6. Mama m-a învăţat ce e CONTORSIONISMUL :
” - Uită-te la murdăria de pe ceafa ta ! ”

7. Mama m-a învăţat ce e VREMEA :
” - Camera ta arată de parcă a trecut vijelia prin ea ! ”

8. Mama m-a învăţat ce e IPOCRIZIA :
” - Dacă ţi-am zis o dată, ţi-am zis de un milion de ori: Nu exagera !

9. Mama m-a învăţat despre CICLICITATEA VIEŢII :” - Eu te-am făcut, eu te omor ! ”

10. Mama m-a învăţat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI :
” - Nu te mai comporta ca taică-tău ! ”

11. Mama m-a învăţat ce e INVIDIA :
” - În lume sunt milioane de copii mai puţin norocoşi, care nu au părinţii la fel de minunaţi ca ai tăi ! ”

12. Mama m-a învăţat ce e AŞTEPTAREA :
” - Aşteaptă numai până ajungem acasă ! ”

13. Mama m-a învăţat ce înseamnă A PRIMI :
” - O să ţi-o primeşti când ajungem acasă ! ”

14. Mama m-a învăţat ce e UMORUL :
” - Când o să-ţi tai degetele de la picioare, jucându-te cu maşina de tuns iarba, să nu alergi plângând la mine ! ”

15. Mama m-a învăţat CUM SĂ DEVIN UN ADULT :
” - Dacă nu mănânci legume, nu o să mai creşti niciodată ! ”

16. Mama m-a învăţat ce e GENETICA :
” - Eşti exact ca taică-tău ! ”

17. Mama m-a învăţat despre ARBORELE MEU GENEALOGIC :
” - Închide uşa după tine. Ţi se pare ca te-ai născut într-un cort ?”

18. Mama m-a învăţat ce e ÎNŢELEPCIUNEA :
” - Când o să fii de vârsta mea, o să înţelegi ! ”

19. Mama m-a învăţat ce e JUSTITIA :
” - Într-o bună zi, o să ai şi tu copii. Şi sper că o să fie exact ca şi tine ! ”

Niciun comentariu: