duminică, 27 iunie 2010

Traversam lumea pe rosu


Astazi mi s-a intamplat ceva ciudat. Sunt zile cand mi se intampla lucruri ciudate:)). Ramasesem in oras doar cu Ana si ne intorceam acasa. Eram la semaforul din centru, din fata Mc Donald's-ului. Si ce sa vezi? Deasupra erau secundele, pe la 24 cam asa, cu verde, iar dedesupt aparea omuletul rosu care spunea sa nu treci. Am ramas fara cuvinte la inceput apoi am izbucnit in ras. Ce chestie! Si noi ce era sa facem?! Dupa care ne luam? Rosu sau verde? Cum nu se afla nici o masina in jur am trecut. Apoi ne-am uitat in spate(de ce nu ne-o fi venit ideea asta inainte?) si am vazut ca semaforul de pe partea cealalta era rosu. Deci noi trecuseram pe rosu! Se mai intampla..nu ar fi nici prima nici ultima oara. Dar de data asta chiar nu a fost vina noastra! A fost vina semaforului. Partea cea mai haioasa este ca atunci cand ne-am uitat in spate dupa ce trecusem pe rosu/verde am vazut doi politisti. I-am si spus Anei: "Ce frumos ar fi sa vina sa ne amendeze!" Dar nu ne-a zis nimeni nimic. :D

Niciun comentariu: