duminică, 20 iunie 2010

Degete plictisite

Ma plictisesc ingrozitor! Pur si simplu nu am ce face, Tv...net.....orga....tv...iar net si tot asa. E asa de deprimant sa stau in casa degeaba. Nu am cu cine sa ies. Toata lumea e plecata peste tot. De ce trebuie toti sa se plimbe atunci cand eu trebuie sa stau acasa? Sincronizarea asta ma omoara. Si sunt atat de plictisita incat imi doresc sa fiu la scoala. Si da...asta-i grav!
Simt ca sunt singura in orasul asta. Parca imi imaginez cum ratacesc singura pe strazi...dorindu-mi sa intalnesc pe cineva cunoscut. Si brusc incepe o ploaie rapida si deasa care ma uda din cap pana in picioare si incep sa injur vremea asta capricioasa care mi-a stricat parul si mi-a udat hainele. Stiu ca daca eram mai multi, eu si prietenii mei, ne-am fi distrat foarte tare alergand uzi prin ploaie dar acum sunt singura asa ca nu-mi face nicio placere. Abia astept sa se intoarca toata lumea.

Si fiindca azi nu aveam ce face....am editat una din fotografiile mele. Iata ce a iesit:



Niciun comentariu: