luni, 21 iunie 2010

Magic in my words

Hellow everyone!! Ce mai faceti? Eu fac bine, multumesc de intrebare.:)). Mda....azi a mai trecut o zi banala de vara. Nimic nou sub soare. Si totusi azi nu m-am plictisit asa rau, de fapt nu prea am avut cand sa ma plictisesc. De dimineata de la 9 si pana la 16 am fost la inspectorat si am ajutat-o pe profa mea de chimie, care este si inspectoare, cu niste...dosare, baze de date..chestii de genul asta. Apoi am venit acasa si mi-am vazut de ale mele... . Cam asa a decurs ziua de azi. Nu prea am avut cand sa ma plictisesc. Stiti ce se zice despre prosti nu? Ca rad de ce-si aduc aminte... ei bine fiindca eu nu am despre ce scrie azi (si trebuie sa scriu fiindca asa mi s-a pus mie pata la ora asta...nici eu nu stiu de ce) o sa scriu despre un lucru oarecum ciudat care mi s-a intamplat acum nu foarte mult timp si care fara motiv mi-a venit astazi in minte.

S-a intamplat de doua ori, in Zavoi, cu persoane diferite... . Ma plimbam si eu ca tot omul prin parc. Si la un moment dat am spus ca vreau sa vad o veverita. La nici un minut de cand imi exprimasem dorinta am vazut o veverita trecand prin fata mea. Da probabil unii s-ar gandi ce e asa de ciudat sa vezi veverite in Zavoi? Corect. Doar ca la mine asta este de-a dreptul o raritate(de parca as fi vre-un fel de sperietoare pentru veverite). Asa ca mie mi s-a parut ciudat...mai ales ca s-a intamplat asa..instantaneu. Ca si cum as fi spus: "Vreau o veverita!" si hop! apare una chiar in fata mea. Iar a doua oara a fost si mai si. Ma dadeam in leagan si am spus din nou: "Vreau sa vad o veverita!". Peste cateva minute trei veverite ma inconjurau, iar ceva mai tarziu au mai aparut inca doua. Ei da asta chiar e ciudat. Inainte eram fericita daca vedeam una singura si acum 5 deodata?! O_o? Cuvintele mele sunt magice!:d Sunt curioasa sa vad daca asta tine mereu. Cu prima ocazie cand ajung in parc o sa incerc din nou.

Niciun comentariu: