sâmbătă, 26 iunie 2010

Busy day



Astazi a fost o zi plina. De dimineata de la 11 pana pe la 17 am fost cu Andreea la un training pe probleme de leadership. A fost frumos si interesant. Am discutat despre o multime de lucruri legate de lideri, lider vizionar, viziune, echipa, tipuri de lideri etc. Am jucat si cateva joculete printre care construirea unui turn cat mai inalt si mai frumos folosind doar paie si scotch(banuiesc ca asa se scrie). A fost ciudat si amuzant. Am fost impartiti in doua grupe si singura pe care o cunosteam din grupa mea era evident Andreea. Oricum ne-am descurcat si ne-am distrat foarte tare incercat sa construim "marele turn".

Dupa asta in jurul orei 19 am fost in centru la o activitate organizata de cativa elevi din Lahovari numita "Valcea citeste". Totul consta in a veni in centru, a-ti alegi o carte din multele carti stranse din donatii si apoi puteai sa citesti. Scopul era sa indemne atat tinerii cat si cei mai in varsta sa se reintoarca la citit. Asa cum ma asteptat putin au fost cei care s-au si apucat de asta. A fost mai mult un prilej de a te intalni cu diferite persoane, prieteni, cunoscuti, de a te plimba, a discuta si evident a face poze:D.

Acestea sunt cartile cu care m-am ales pe ziua de azi:D :






Niciun comentariu: