joi, 15 iulie 2010

Leapsa

E la moda chestia asta printe bloguri asa ca am decis sa o iau si eu. Ce pot spune...fac parte din generatia copy/paste.

Leapsa preluata de la Andra

1.Zi-mi ceva despre tine: Buna tuturor! Ma numesc Emilia si...daca vreti sa aflati mai multe cititi si voi pe aici ca am scris destule despre mine deja
2.Ai porecle?Care?: Aveam acum nu, sunt doar Emilia. A ba da! Am un fel de nume de cod pe blogul Anei: "Em."
3.O melodie trista si una perfecta: Blue Foundation- Eyes on fire (trista), The fray- How to save a life (perfecta dar si trista) Stone Sour- Through the glass (este absolut geniala!! trista si perfecta)
4.Desenul animat preferat din copilarie: se pun animeurile? daca da atunci Inuyasha
5.Ce nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?: ... mereu mi-a placut numele meu nu l-as schimba.
6.Ce animale iti plac?: hamsterii si cainii pisicile si papagalii evident.
7.Unde te simti cel mai in siguranta?: in patul meu
8.Ce iti place cel mai mult sa faci/vezi/mananci/asculti?: sa ma plimb/un apus de soare/inghetata/pescarusii de pe blocul vecin..jur sunt pescarusi acolo nu stiu ce cauta dar sunt si noaptea canta sau rag...ce fac ei acolo dar se aude frumos
9.Un lucru care iti place la tine si unul care nu iti place: imi place felul meu de a fi si nu-mi place parul meu (il urasc!!)
10.Ce urasti cel mai mult? nu pot sa spun
11.Ce regreti cel mai mult? nu stiu exact
12.Ce iubesti cel mai mult? prietenii mei adevarati
13.Un lucru/o persoana de care nu te poti lipsi: placa de par(mereu imi indrept cel putin bretonul sta oribil daca nu fac asta..cel putin mie nu-mi place) si Ana careia ii spun toate secretele mele

14.Ce te enerveaza cel mai tare?: cand nu primesc ce vreau

*

Zodia: Leu
As vrea: sa fac tot ce-mi doresc
Pastrez: toate gandurile mele in jurnale
Mi-as fi dorit: sa fiu o asiatica(japonezoaica mai exact ...arata genial!!)
Nu-mi place: ploaia (desi uneori e buna si ea la ceva)
Ma tem de: singuratate
Aud: un biiiiiiip la tv
Imi pare rau: ca am aruncat cu oua dupa o pisica
Imi place: sa cant la pian
Nu sunt: pesimista ci doar realista
Dansez: cand sunt singura si pot sa-mi fac de cap
Niciodata: nu voi fi fana manelelor nu voi deveni un doctor
Par: aiurita uneori
Plang: cand nu e nimeni in jur sa ma vada
Nu-s intotdeauna: in apele mele
Sunt confuza: cand am de ales
Am nevoie de : afectiune
Ar trebui: sa invat sa spun "nu"


Leapsa merge catre cine vrea si in special Ana...cand se intoarce din Italia.



Niciun comentariu: