sâmbătă, 12 februarie 2011

Scurta vizita la Calimanesti

Azi am fost pe la matusa mea la Calimanesti. Au trecut cateva luni bune de cand nu am mai trecut pe acolo si de cand nu am mai vazut-o pe Dulfa una din catelele ei de rasa ciobanesc carpatin cred... . Oricum este URIASA !!!! O namila caine!! N-am mai vazut de mult unul asa mare!! Nici nu am indraznit sa ma apropii de ea. Riscam prea mult!:)) . La un moment dat i-a dat drumul prin curte (era legata in lant) si a inceput sa se joace cu cealalta catea pare ca a intrat la apa in comparatie cu Dulfa. :)) Se muscau si se alergau prin toata curtea. Foarte curajoasa Chocholina. Eu in locul ei m-as fi ferit. La ce dinti ascutiti si labe groase are... . A fost chiar amuzant sa le privesc. Si culmea aia mica era cea care provoca "certurile".






Niciun comentariu: