joi, 10 martie 2011

Palarii


Azi...de fapt ieri ca e trecut deja de 12, am facut la romana metoda palariilor ganditoare. (mai putin partea cu ganditul...)De fapt a fost o scurta introducere, inca nu am aplicat metoda propriu-zisa. Ne-am impartit in grupe si fiecare grupa a trebuit sa confectioneze o palarie. Simplu! Sau asa era la inceput....ulterior s-a dovedit a fi foarte, FOARTE stresant!! Ideile noastre nu se puteau pune in practica, nu aveam lipici, nu se lipeau fasiile alea pe acolo, nu stiam cum sa facem cozorocul, apoi cum sa facem partea de sus...ah...cata munca!! Si cate ghinioane mi-a adus mie in special palaria asta. Nu voi povesti dar oricum..mare ghinion! :)) . Pana la urma a iesit chiar bine! Eu una sunt mandra de opera noastra de arta!







2 comentarii:

Alex spunea...

Muuuulte ghiniioanee =)))

Geanina Oprea spunea...

In ciuda atator ghinioane ati realizat o adevarata opera de arta- toate grupele- Va felicit! Si sper sa va placa si...metoda propriu-zisa.

Prof. Geanina Oprea