vineri, 3 septembrie 2010

New template

Mda....un nou template pentru blogul meu. Nu sunt foarte fericita cu el, dar deja ma saturasem de celalalt si trebuia neaparat schimbat. E ridicol...numai pe un site am vazut nu mai putin de 1150 de template-uri. Si am vazut mai multe site-uri. Asta da rabdare nu-i asa?! Cand ma dedic unei cauze rabdarea mea nu are limite:)) . Mi se pareau complet aiurea...atat de incarcate, atatea culori si elemente. Ce s-a intamplat cu simplitatea aceea clasica si eleganta? Chiar nu o mai apreciaza nimeni? Tema asta e dragutza...nu e tocmai ce vroiam dar merge...simpla si clara, fara multe detalii. Ma gandeam acum la o postare, dar asa cum spune englezu' : I'm blank! Sincer sunt complet secatuita de orice ramasita de inspiratie. Si in plus sunt bulversata de noile vesti pe care tocmai le-am aflat. Niste schimbari de profesori si directori pe la noi prin liceu. Sa nu mai spun ca anul asta sunt de dimineata(desi asta nu trebuia sa se intample decat intr-a 11-a ). Cand ma gandesc ca va trebui sa ma scol pe 6-7 ma apuca groaza. In niciun caz nu sunt o perosoana matinala. Nu am fost niciodata si nici nu cred ca voi schimba statutul asta vreodata. Deja ma vad cascand intr-una in timpul orelor.

Niciun comentariu: