marți, 14 septembrie 2010

School again


A inceput scoala. Doar era inevitabil nu? Anul asta cu 2 zile mai devreme. Si culmea terminam cu 2 zile mai tarziu. Ce prostie!! Era mai bine, daca tot terminam cu 2 zile mai tarziu, sa ni le fi dat pe acelea acum si sa fi inceput scoala saptamana viitoare. Asa era corect. Dar nu...noi incepem mai devreme fiindca sunt atat de multe lucruri (nefolositoare evident) de invatat. Sa nu pierdem o clipa! Trecand peste ironii, totul e bine pana acum. Mi-am revazut scumpii colegi, profesorii (o parte din ei doar, oricum pe ei nu-mi doream in mod special sa-i revad).

Anul asta au avut loc si cateva schimbari. Noul director al liceului este acum doamna profesoara Goran Cristina, cea care imi este profesoara de chimie si cea care e in spatele reusitelor mele in chimie. In plus, ni s-a schimbat profesorul de mate, din cauza unor complicatii si scandaluri si profesoara de biologie. Profa de bio e destul de ok pana acum, iar cel de mate (fostul director, domnul profesor Catalin Pana)....abia maine, azi avand in vedere ora, il voi cunoaste.

Ce sa mai spun...ma simt bine ca nu mai sunt boboaca. Ma simt chiar foarte bine. E mai usor anul asta cand nu te mai simti atat de strain si pierdut in multitudinea de copii. Dar postul meu de "boboc" a fost ocupat de sora mea acum. Se va acomoda rapid, sper.

La scoala totul e cam la fel. Mai putin peretii care sunt goi. Au disparut toate picturile, desenele, opele de arta ale elevilor liceului. Sper sa le puna curand. Erau speciale, personalizau liceul. Acum pare GOL si banal.

Niciun comentariu: