marți, 17 august 2010

Back

Nu stiu de ce dar mi se pare o vesnicie de la ultima postare (poate fiindca au trecut vreo 4-5 zile de cand nu am mai intrat la calculator si asta...pentru mine inseamna cam o vesnicie:)) ). Dar am revenit! Ce dulce e reintalnirea! Au fost niste zile ciudate...foarte ciudate...un talmes-balmes de sentimente. E greu sa explic..si oricum nu prea pot acum. Acum sunt atat de grabita, de repezita sa recuperez cele 4 sau 5 zile cate or fi trecut incat nu m-as putea concentra sa compun un text calumea in care sa relatez totul. Nici nu stiu cu ce sa incep...sper doar ca sunt suficient de coerenta incat sa leg 3 cuvinte intr-o propozitie corecta din punct de vedere gramatical. O sa fiu scurta, las pe maine treaba cu sentimentele si explicatiile. Atunci voi fi mai calma si mai odihnita.
Pe scurt:
-am fost la tara
-apoi la Calimanesti la matusa mea
-pe 14 a fost ziua Annei(sora mea) La multi ani Anna!
-pe 15 a fost Sf. Maria din nou ziua Annei dar si a Anei (prietena mea..de acum veti sti diferenta:P) asa ca La multi ani, Mariilor! :P
Si cam atat. Mai scurta de atat nici ca puteam fi!:)) Si acum pozele:


Aici e Chocho (->Chocholina), cateaua matusii mele. E o scumpete de caine.



















Dupa ce aranjasem cartile. Era si timpul sa fac curatenie printre tonele de carti. Si am gasit niste chestii foarte interesante. Primul meu jurnal, o agenda cu desene vechi ale Annei, de cand avea vreo 7-8 ani banuiesc, primele mele poezii :)) asta chiar a fost amuzant. Doamne ce prostii am putut sa scriu. Am ras mult cand am recitit acele incercari jalnice de a patrunde in arta literaturii. Eu nici nu stiam gramatica bine. Cate greseli in atat de putine randuri. Mai multe maine si am si poze:D .


Niciun comentariu: