vineri, 20 august 2010

Regasire

Da-le incolo de explicatii, sentimente si toate alea despre care vorbeam in penultima postare. Nu am chef de asa ceva si in plus nu sunt sigura ca vreau sa le impartasesc. Oricum acum altul este motivul pentru care postez. Tocmai am terminat doua desene foarte reusite zic eu. A trecut ceva timp de cand nu am mai folosit un creion in felul acesta. E placut sa desenez din nou. Aproape ca pierdusem complet placerea...nu stiu exact de ce. Oricum am desenat...si pentru prima oara am facut si un portret. A iesit mult mai bine decat ma asteptam. Mult, muult mai bine. Trebuie sa mentionez ca daca pot sa desenez cu o oarecare usurinta alte lucruri nu pot spune la fel si despre chipurile oamenilor. Niciodata nu mi-a iesit un portret! BA DA! CUM SA NU?! Mai am un portret reusit. ASTA a fost d efapt primul. Portretul mamei mele. Cadoul meu pentru ziua ei. Portretul ei inramant. Voi face o poza si la acela si o voi posta. Momentan doar cele doua desene:

[le voi pune si la pagina "My drawings" ]



Niciun comentariu: