duminică, 8 august 2010

A fost odata un 8 august...

Happy sweet sixteen to myself!:)) Mda...deci astazi a fost ziua mea de nastere. Stiti voi...acea singura zi din an care reprezinta un pretext de a fi fericit. Aveam alte planuri pentru ziua de azi...planuri marete dar evident s-au dat toate peste cap. In principiu a fost o zi ca oricare alta. Cu exceptia faptului ca astazi m-am trezit devreme. Nu ca as fi avut ceva de facut...dar atunci cand suna telefoane nu prea ai cum sa dormi. Sincer nu ma simt cu nimic diferit. Viata se vede la fel, oamenii raman neschimbati, Pamantul inca se invarte in jurul Soarelui, lucrurile isi urmeaza cursul lor normal. Si totusi am 16 ani! Inca 2 si voi fi majora! Ei da...atunci va fi ceva maret! Abia astept. Pana atunci ma voi bucura de varsta asta a... si da...trebuie sa vad un film interzis celor sub 16 ani! I-am promis Biancai:)). Pe seara am fost prin oras cu Ana, Oana si Andreea. A fost frumos...girls day out!:D Aici sunt si poze(nu prea multe din pacate):

Incepem cu cadourile: Toate mi-au placut mult insa trebuie sa mentionez ca maieutul (de la Ana) a fost cel mai special. Imprimeul cu mana si trandafirul este unul din desenele mele si Ana l-a imprimat (scuzati repetitia) special pentru mine:X. Mersi inca o data Ana si evident mersi Andreea si Oana si tuturor cei care v-ati amintit de ziua mea.













Niciun comentariu: